Pages

Subscribe:
Premium Blog Templates

Tuesday 10 January 2012

Balik Lewat

..dah 2 ari aku balik lewat kerja..ermm...penat lak rasa...maklumla....dah lama kerja x balik lewat malam...
Kalau dulu..mmg rajin balik lewat sbb kerja mmg banyak..lagipun..tempat kerja dekat jer..lebih kurang 10-15 minit dari rumah..

Tapi sekarang...perjalanan ke tempat kerja dah amek masa 30-45 minit...jauh tu...Kerja skang mmg byk..lagi pulak kerja sesorang...xder partner...xder anak buah...sume buat sendiri...sbb tu kerja tertangguh2..

Xper la..yg penting kerja sume beres..!! Besok x tau la nak balik lewat lg ker x..x boleh nak dipaksa sgt..kang lepak pulak...hik..hik...ermm..tgk keadaan la besok...Asst. Manager aku pun kene kerja malam start besok..smpi Raya Cina nanti...makin solo la aku...

Bukan aku x suka balik lewat nie...pasal kerja..aku x berapa nak kisah sgt...cuma agak letih skit la...maklumla..umor semakin meningkat...tulang makin reput...sekali sekala boleh la balik lewat..klu slalu...ermm ntahla...

0 comments:

Post a Comment